Torba Contour 2.0 na laptopa 17" Kensigton K60387EU

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: xzk0928
  • Producent: Kensington
  • Kod producenta: 5028252596909
  • Dostępność: Czas dostawy ok 3 dni

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 616,23 zł brutto
  • szt.
  • Cena netto: 547,15 zł / szt. 673,00 zł / szt.
  • Płatność gotówką, Płatność przelewem tradycyjnym - przedpłata, Przelewy24, Za pobraniem , PARTNER, Płatność karta, BLIK, telefon przy odbiorze osobistym

Kategoria 1: Akcesoria komputerowe telefoniczne
Kategoria 2: Teczki, etui na komputer, tablet

Torba Contour 2.0 na laptopa 17" Kensigton K60387EU

 

Wygodna, bezpieczna, wytrzymała i stylowa torba Kensington Contour 2.0 Pro na laptopa 17" to idealna, zatwierdzona przez ergonomistów torba na laptopa dla pracowników mobilnych. Ma wyprofilowany tylny panel, który przylega do ciała, i gdy torba jest prawidłowo noszona, przemieszcza ciężar tak, aby był bliżej środka ciężkości. Wygodna podczas kontroli TSA na lotniskach.

  • Rozmieszczone w przemyślany sposób kieszenie ułatwiają równomierne rozłożenie ciężaru i zbalansowanie zawartości plecaka
  • Wyściełane uchwyty zapewniają dodatkową, wygodną opcję przenoszenia bagażu
  • Bezpieczna przegroda na laptopa z odpornym na przebicie zamkiem błyskawicznym zabezpiecza laptopa lub tablet przed kradzieżą
  • Kieszeń bezpieczeństwa RFID ochroni przed złośliwym skanowaniem Twoje karty kredytowe, paszporty oraz wszelkie inne rzeczy z wbudowanym chipem RFID
  • Przeznaczony do przechowywania laptopów lub innych urządzeń z ekranem o przekątnej do 17", tabletów z ekranem 9,7" i dokumentów
  • Pasek umożliwiający przytwierdzenie torby do torby na kółkach z uchwytem teleskopowym oraz łatwo dostępna kieszeń zwiększają wygodę użytkowania

 

Jednostka sprzedaży 1 sztuka

 

 

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie.